poniedziałek, 22 lutego 2016

Jeżyk DIY

    Dzisiaj wskakuję do was tylko na chwilę żeby podzielić się szablonem na jeża, którego ostatnio szyłam. Jako, że moje maleństwo też sobie takiego zażyczyło to postanowiłam połączyć przyjemne z pożytecznym i stworzyłam ten post.
    Głównym nośnikiem danych będą zdjęcia, na których załączam kolejne przedstawiam poszczególne etapy "produkcji" :)
    Pierwszym wyciętym elementem była głowa:



 Kolejnym krokiem było wycięcie tułowia:


   Jak już miałam podstawę korpusu to wymierzyłam pasek materiału na brzuszek i pyszczek:


Ostatnim elementem wycinanki był szeroki pas formujący grzbiet. Jest on z tego samego materiału co korpus. Tu już po naszyciu listków na oba fragmenty:


Po uszyciu łapek i uszu mogłam przystąpić do składnia mojego zwierzątka. Zaczęłam od głowy, do niej doszyłam szeroki pas materiału grzbietowego, a jako nos wszyłam szeroką taśmę bawełnianą:



Przyszywanie nosa :)



Po zrobieniu głowy, doszyłam boczki korpusu, uszy i na koniec zostawiłam brzuszek. Gdy jeż został uformowany to zabrałam się za oczy i buzię.
Jako, że nie jestem posiadaczką hafciarki to sama musiałam opracować metodę wyszywania. Chciałabym się nią podzielić, mam nadzieję, że będzie ona czytelna :)

Miejsce na oko zaznaczam szpilką











Zajmuje to trochę czasu, ale satysfakcja gwarantowana ;)

Efekt końcowy
Aby Wam nieco ułatwić pracę to stworzyłam wykrój również na kartce:




Życzę miłej pracy!

Pozdrawiam,

Inga



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka