czwartek, 30 lipca 2015

Czwartkowe blogowanie

   Po niedługiej przerwie wracam do was z nową pościelą. Myślałam, że najpierw zrobię jej zapowiedź, ale niestety - Maciuś pozbawił mnie zdjęć bo stwierdził, że do niczego się nie nadają.. No ale jest fotografem więc wierzę na słowo ;).
   O samym planowanym szyciu pościeli już pisałam. Powstała ona na potrzeby prezentu urodzinowego dla 2 - letniej Róży. Klasycznie połączyłam trzy rodzaje bawełny, ale tym razem nie użyłam plastikowych zatrzasków tylko zwykłe bawełniane tasiemki, co dało zdecydowanie lepszy efekt. Naturalnie mam co do niej trochę zastrzeżeń (chodzi mi o dobór materiałów), ale w konsekwencji wyszła nieźle. Zresztą może zamiast pisać to lepiej pokażę.



   Jedynym problemem przy robieniu zdjęć był zły humor modelki, która chciała koniecznie jechać na wycieczkę, a nie turlać się po kołderce. Przez to mam tylko dwa zdjęcia nadające się do publikacji... :)



   Wracając do tematu przewodniego to pragnę tylko dodać , że druga strona kołdry jest biała w niebieskie gwiazdki. Fragment tego materiału widać na drugim zdjęciu (pochodzi on z poduszki, która się zlewa z kołdrą). Całość robi pozytywne wrażenie, solenizantce też się podobało, choć jej mamie trochę bardziej ;).
   Obecnie jestem pochłonięta obmyślaniem wzoru pościeli dla mojej pociechy bo w końcu jej też się należy, ale puki co zajmuję się poduszkami. Tym razem dla siebie :)
   Chyba powinnam była nazwać ten post "Krótkim czwartkowym blogowaniem", ale niech już zostanie jak jest :)

Inga

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka